Tuesday 2 April 2013

Air Walit Syifa - Rahsia 1001 khasiat

WALIT SYIFA - MENGANDUNGI 1001 RAHSIA KHASIAT YANG TERPENDAM…



Ust Munawir duta produk walit syifa. (Pengetua sekolah tahfiz, penceramah Radio)



Testimoni:



· 1) Alhamdulillah air sarang burung walit syifa’ membantu menyembuhkan batuk saya yang berpanjangan lebih sebulan. Kulit saya juga lebih berseri. (Dr Rosinah Edinin – HP: 019 206 1670)



· 2) Isteri saya mengalami batuk dan selsema yang teruk. Alhamdulillah selepas mengambil air walit syifa, Mectten isteri saya telah sembuh sepenuhnya dengan izin Allah swt . Saya juga sudah pun menjadi stokis air walit syifa’ dan pulangannya lumayan. (Ust Karim, Pengajar Al Quran . HP: 0111 5737401)



BAIK UNTUK:



Penghadaman



Menambah kolagen



Darah Tinggi



Kencing Manis


Sakit Jantung



Cegah Barah



Menambah tenaga



Awet muda



Sembuhkan batuk



Sakit paru-paru



Dan Banyak lagi

HARGA: RM 130.00 (750ml) dan RM 80.00 (300ml)

HUBUNGI:

017 371 6848 Yati

No comments:

Post a Comment